lovisalind.webblogg.se
You have to dream before your dreams can come true.

Träning

Nytt år och nya tag betyder med andra ord att jag ska sätta igång med min träning igen. Träningen är inte enbart för kropp och välmående utan också för att kunna rida bruno bättre, han är stor och har därmed ett stort röresleschema och rör för övrigt mycket på ryggen när man rider och för att störa honom så lite som möjlgt när han rider måste jag bli lite spänstigare;). 
Jag som alla andra hade även några nyårslöften som jag tänte dela med mig här på bloggen!
 
♡Börja träna ordentligt.
♡Få Bruno i den form han förtjänar att ha.
♡Ge gärnet i skolan.
♡Ha ett kul år.
 
Inga topplöften men det var dom jag kom på innan tolvslaget, som btw var helt fantastikst med mina tjejer vid min sida efter en grym kväll☆.
 
Med tanke på att jag nu ska sätta igång både mig själv och Bruno så kommer det ske lite ändringar i min kost...inledde den idag med vegetarisk, intressant men även väldigt gott! Är supertaggad på detta nu och hoppas att jag når mina mål med både mig själv och Bruno!
 
Här kommer en träningsboost i form avträningsinspiration!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback